معرفی محصولات فراپیام

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

معرفی محصولات فراپیام

گروه شرکت های نرم افزاری فراپیام با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و موفق در عرصه تولید و ارائه راهکارهای نرم افزار حسابداری و مدیریت و با هدف بهبود کسب و کار در صنایع مختلف کشور اقدام به شناسایی و تامین نیازهای صنایع مختلف در زمینه به کارگیری و بهره برداری از سیستم های اطلاعات مدیریت نموده و تلاش می نماید تا با تولید بسته های نرم افزاری در این زمینه، بهره برداری از فناوری اطلاعات را با مسیر تامین اهداف مدیران ارشد شرکت ها و صنایع مختلف همسو گرداند. نرم‌افزارهای فراپیام متناسب با نیازهای کسب‌وکارهاست و طیف ِ گسترده‌ای از کسب‌وکارها، از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ تا کسب‌وکارهای کوچک را پوشش می‌دهد.

نرم افزارهای فراپیام ، بر اساس تمامی موازین و استانداردهای حسابداری، طراحی و پیاده سازی شده است و شامل نرم افزار های یکپارچه مالی و نظام جامع مالی می باشد .

نرم افزار یکپارچه مالی

در مسیر طراحی نظام های پیشرفته و هوشمند مالی طراحی شده است . این مجموعه در قالب یک قابلیت Total System هدایت هوشمندانه جریانات مالی و عملیاتی را داشته و خاصاً جهت صنایع متوسط و بزرگ با حجم عملیات بالا و فرایندهای پیچیده طراحی شده است. از جمله ویژگیهای ارزشمند این مجموعه، نظام مند شدن سازمان و ایجاد چارچوبهای مبتنی بر کنترل های داخلی درون سازمان پس از اجرای کامل آن می باشد. نرم افزارهای یکپارچه مالی براساس تنظیمات و مدیریت و کاملا انعطاف پذیر بوده و در حوزه های حسابداری مالی ، تدارکات و خرید ، توزیع و فروش، منابع انسانی ،برنامه ریزی مواد به همراه ابزارهای پیشرفته مدیریتی قابلیت بهره برداری دارند .

مزیت ها و ویژگی های مهم این نرم افزار شامل :

• گردش کلیه عملیات و فرآیندهای سازمان از طریق کارتابل یکپارچه مالی و اداری ( اتوماسیون اداری ) .

• ثبت و نگهداری اطلاعات ، به همراه مدیریت متمرکز فرآیندهای عملیاتی برای هولدینگ و سازمان های اقتصادی بزرگ که دارای شعب و دفاترو شرکت های گوناگون می باشد .

• انعطاف پذیری بالا در طراحی و تدوین ساختار جامع طبقه بندی کدینگ و اطلاعات پایه .

• انعطاف پذیری بالا در چیدمان نحوه گردش کار و انجام فرآیندهای سازمانی .

• قابلیت بالا در طراحی ، ساخت و ارائه گزارشات متنوع مدیریتی و عملیاتی حسب نیاز شرکت ها و سازمان های اقتصادی .

• پوشش دهنده کلیه فرآیندهای موجود در بنگاه های بزرگ اقتصادی از زنجیره تامین مواد ، مدیریت نگهداری و مصرف مواد ، تولید ، بازرگانی و فروش ، تجارت الکترونیک ، منابع انسانی ، مدیریت وجوه نقد و خدمات پس از فروش ، نگهداشت مشتری ، همگی و یکجا در سیستم مالی یکپارچه فراپیام.

• رهگیری و کنترل گردش اطلاعات مربوط به مواد و قطعات ، از زمان خرید تا زمان مصرف یا فروش بر اساس کد رهگیری و شماره سریال آنها .

• یکپارچگی اطلاعات و عملیات در سطح سیستم یکپارچه فراپیام و همچنین امکان بودن با سایر سیستم های اطلاعاتی سازمان خارج از سیستم یکپارچه فراپیام از طریق .

• مدیریت ساده و ارزیابی دقیق از عملکرد و هزینه ها در حوزه منابع انسانی جهت اخذ تصمیمات دقیق و سریع .

• بهره برداری صحیح از منابع نقد سازمان با استفاده از گزارش های مدیریتی در حوزه گردش وجوه نقد و تطابق منابع و معارف رخ داده با ماموریت های تعریف شده مدیریت عامل .

• ایجاد سهولت و سادگی برای مدیریت راحت در پیچیدگی های کسب و کار سازمان های اقتصادی .

• تسریع فرآیند های فروش و ایجاد چابکی و هوشمندی در رسیدن به بازارهای هدف جدید .

• ابزار اطلاعات پایه و انواع تراکشن همانند اسناد حسابداری از طریق فرمت های مختلف از جمله اکسل

نرم افزار نظام جامع

جهت استفاده در بنگاههای کوچک و متوسط طراحی گردیده است . سهولت در کاربری نرم افزار یکی از ویژگی های محصول نظام جامع فراپیام می باشد ، بدین منظور که کاربران در هر سطحی و با هر میزان تسلط می توانندبا این محصول ارتباط بر قرار کرده و از آن استفاده کنند . با توجه به اصل یکپارچگی نرم افزار تمامی زیر سیستم های محصول نظام جامع اعم از ( نرم افزار حسابداری شرکتی ، انبار ، فروش ، حقوق و دستمزد ، دارایی ثابت و خزانه داری ) با هم مرتبط و Integrate بوده و صدور اسناد کلیه فرآیند ها به حسابداری امکان پذیر می باشد .

بهترین نرم افزارهای حسابداری مجموعه ای از برنامه های کاربردی و برنامه های کامپیوتری است که به طور خودکار مدیریت مالی در محیط شرکت ها را مدیریت می کند و به مدیران کمک می کند تا فعالیت های حسابداری خود را مدیریت کنند. این نرم افزار به کاهش هزینه ها و گزارش دقیق بر فعالیت های مالی خود کمک می کند و کیفیت تصمیمات حسابداری شما را بهبود می بخشد. جستجوی آسان و سریع و واکنش اطلاعات با سرعت بالا یکی دیگر از مزیت های محصول نظام جامع فراپیام می باشد .

• قابلیت های متنوع موجود در نرم افزار نظام جامع فراپیام و همچنین تنظیمات مدیریتی به کاربران امکان را می دهد که نرم افزار را متناسب با فعالیت سازمان اعم تولیدی ، خدماتی ، بازرگانی ، مشاوره ای و پیمانکاری استفاده نمایند .

• سازمان تامین اجتماعی ، سازمان حسابرسی و سایر موسسات که به نوعی با بنگاه های اقتصادی ارتباط دارند نیازمند کسب اطلاع از نحوه عملکرد سالانه و وضعیت فعلی شان هستند با این تفاسیر ، الزام سازمان ها به گزارش دهی به مراجع مختلف ایجاب می کند که از اصول و استانداردهای گزارش دهی پیرو می کنند زیر سیستم صورتهای مالی استاندارد فراپیام ابزاری مناسب جهت تهیه و ارائه صورتهای مالی و یادداشت های همراه و همچنین اخذ گزارشات انواع تجزیه و تحلیل های نسبت ها می باشد .

• ثبت اطلاعات پرسنلی و احکام و همچنین دریافت کارکرد بر اساس روال ماهانه ( بصورت ورود اطلاعات توسط کاربر و یا دریافت اطلاعات از انواع کارت های ساعت ) و همچنین ثبت اطلاعات کارکرد بر اساس Timesheet جهت محاسبه میزان کارکرد و دستمزد پرسنل بر اساس مراکز هزینه مختلف و تاثیر در قیمت تمام شده محصول از ویژگی های این محصول می باشد

• سهولت در اخذ گزارشات مالی و مدیریتی و تنظیمات چاپ به دلخواه کاربر و همچنین ابزار پویای گزارش ساز مدیریت ارائه خروجی گزارشات با فرمت چاپی ، خروجی فایل با فرمت Html ، Pdf ، Excell

• ارائه پشتیبانی و سیستم خدمات پس از فروش که حسابداران بتوانند به آن اعتماد کنند از ارزشمندترین اهداف شرکت های نرم افزاری است . خریداران نرم افزار اطمینان داشته باشند که متناسب با نیازشان هر زمان که بخواهند می توانند مسائل شان را بر طرف کنند و کارشناسان پشتیبانی پاسخ گویی و رفع مشکل مشتری را مهم ترین مسئولیت شان می دانند . در این راستا شرکت فراپیام با سابقه فعالیت بیش از دو ده توانسته رضایت مشتریان را از آن خود نماید .

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو