شرکت در همایش استاندارد جدید حسابداری ایران

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

شرکت در همایش استاندارد جدید حسابداری ایران

مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، سازمانی پیشرو در امر آموزش‎های حسابداری و مالی کشور می‎باشد. این مرکز به منظور بالا بردن آگاهی‎ عمومی و بهبود دانش‎ بنیادی در طول سال اقدام به برگزاری همایش‎های متنوعی می‎کند. با توجه به اینکه استانداردهای جدید حسابداری ایران از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ لازم الاجرا می‌باشد، این همایش با محوریت بررسی چالش‌های پیش رو در اجرای این استانداردها و ارائه راهکارهای لازم برای رفع این چالش‌ها و پیاده‌سازی مطلوب استانداردهای جدید برگزار می‌شود. مرکز آموزش حسابداران خبره، تاکنون تنها مرکزی است که در سطح کشور اقدام به برگزاری این همایش نموده است و همایش پیش رو می‌تواند فرصتی مناسب را در اختیار حسابداران، حسابرسان، مدیران، کارشناسان و سایر علاقمندان قرار دهد تا علاوه بر کسب دانش مورد نیاز در مورد این استانداردها از بزرگترین اساتید حرفه، بتوانند موضوعات مدنظر خود را نیز با خبره‌گان مطرح نمایند.

عصرگاه چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸، در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، «همایش استانداردهای جدید حسابداری ایران: چالش‌ها و راهکارهای پیاده‌سازی در اجراء» با همکاری مشترک انجمن حسابداران خبره ایران و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برگزار خواهد شد.

در همین راستا شرکت نرم افزاری فراپیام جهت اعتلای دانش مدیریت و پیشرفت کسب و کار در این همایش حضور خواهد داشت تا با ارائه اخرین دستاورد های خود در حوزه ی مالی و حسابداری گلامی بلند در جهت پیشرفت صنایع کشور بردارد.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو