بهترین نرم افزار حسابداری شخصی

رضا خانی
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

اگر بیش از درآمد خود خرج می‌کنید و ماه را با هزینه منفی به پایان می‌رسانید، شاید برای کنترل هزینه‌های خود به کمک نیاز داشته باشید. خوشبختانه، با برخی از برنامه‌های مدیریت مالی و بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید این کار بسیار ساده‌تر است. چندین برنامه برای Android، iOS و Windows Phone می‌توانند به شما کمک کنند هنگام خرج کردن پول خود در مسیر کنترل هزینه خود بمانید. بسیاری از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند تا بودجه‌های هفتگی، ماهانه و سالانه را ایجاد کنند و هزینه‌های خود را در صفحات گسترده و نمودارها به شما نشان دهند تا بتوانید بهتر تصور کنید که پول خود به کجا می‌رود. اگر تجربه‌ای از کار با نرم افزار حسابداری اندروید فراپیام دارید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اهمیت بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

 

اهمیت بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

سازماندهی زندگی مالی شما شامل درک بعد درآمد و هزینه‌های شما، تجسم تمام ورودی‌ها و خروجی‌های پول است و هیچ کمبودی برای تحت کنترل نگه داشتن امور مالی شما وجود ندارد. آن‌ها از برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند گرفته تا صفحات گسترده مایکروسافت اکسل که بیش‌تر برای دسترسی به دسکتاپ توصیه می‌شود، متغیر هستند. در حالی که برنامه‌ها سهولت استفاده را فراهم می‌کنند، صفحات گسترده نیاز به کمی نظم و تمرکز دارند، دانستن این که دقیقاً چقدر درآمد دارید. جایی که پول خود را خرج می‌کنید؛ به یاد داشته باشید که اطلاعات را در صفحه ثبت کنید. به هر حال، هر چه جزئیات بیشتر باشد، کنترل گسترده‌تر است.

 

نکته دیگری که به اندازه کنترل درآمد و هزینه در برنامه‌ها یا صفحات گسترده مهم است، انگیزه‌های مرتبط است و بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید فقط به شما کمک می‌کنند تا امور مالی خود را کنترل کنید و یک شبه شما را ثروتمند نمی‌کنند. نکته مهم در این جا این است که بهترین استراتژی برای داشتن هزینه مناسب و تمرکز بر دستیابی به هدف مالی خود داشته باشید.

 

 

مزایای بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

 

مزایای بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید به طور خودکار امور مالی و سرمایه‌گذاری‌های شما را جمع می‌کند و در میان چندین عملکرد کاربردی و انحصاری، می‌تواند حساب‌های بانکی، کارگزاری و FGTS شما را به هم متصل کند، به طوری که تمام اطلاعات پول خود را در یک برنامه واحد در اختیار داشته باشید و با عملکرد جریان نقدی، می‌توانید به طور خودکار درآمد و هزینه‌های خود را پیگیری کنید.  علاوه بر این، این برنامه‌ها تمام نقل‌قول‌ها و اخبار را در مورد بازارها، سرمایه گذاری‌ها، ارزهای دیجیتال، امور مالی، اقتصاد و سیاست ارائه می‌دهد و چندین ویژگی دیگر به زودی اضافه خواهد شد تا آن را به تنها ابزاری تبدیل کند که برای گرفتن بهترین تصمیمات مالی به آن نیاز دارید.

 

کسانی که قرارداد رسمی و ثبت نام دارند، ممکن است در مورد تخفیف‌ها و مبالغی که باید دریافت کنند، تردیدهای زیادی داشته باشند. محاسبه مقادیری مانند مرخصی، تخفیف‌هایی که برای پرداخت ماهانه اعمال می‌شود یا این که در صورت درخواست استعفا چقدر دریافت می‌کنید، ممکن است چندان ساده نباشد. به همین دلیل این نرم افزارها صفحه گسترده‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند که به عنوان نوعی ماشین حساب کارمند عمل می‌کنند.

 

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید برای کمک به خوانندگان در شبیه سازی بازپرداخت وام، هزینه‌های بهره و کل مبلغ بدهی، صفحه محاسبه وام را منتشر کرده است. برای شبیه سازی کافی است ایمیل خود را در فیلد مربوطه وارد کنید، نرم افزار را دانلود کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

 

کاربران می‌توانند از این سرویس رایگان برای تعیین هزینه‌های سالانه اموال، خانواده، فعالیت‌های اوقات فراغت و سایر زمینه‌هایی که بودجه سنگینی دارد، استفاده کنند.  این صفحه  به طور خودکار حساب‌ها را انجام می‌دهد و موجودی بودجه سالانه کاربر را ارائه می‌دهد. هم چنین برای سازماندهی هزینه‌ها، صفحه‌ای وجود دارد است که حمایت از مصرف کننده است و به کاربر امکان می‌دهد دقیقاً بداند پولش کجا می‌رود. صفحات نرم افزار کاملاً قابل تنظیم است و برای پاسخگویی به تمام نمایه‌های هزینه طراحی شده است. کاربر فقط باید اطلاعات درآمد و هزینه خود را پر کند تا حرکت و برنامه ریزی توسط صفحه گسترده پردازش شود.

 

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید به کاربر امکان می دهد حساب بانکی خود را همگام سازی کند. با دسترسی به حساب، برنامه به طور خودکار اطلاعات را از صورت حساب و کارت‌های شما دانلود می‌کند و شروع به تجزیه و تحلیل دائمی تراکنش‌های شما می‌کند.  بنابراین، نیازی به اضافه کردن دستی ورودی و خروجی نقدی وجود ندارد.

 

گفتن این نکته حائز اهمیت است که اگرچه اپلیکیشن رمز بانکداری الکترونیکی کاربر را درخواست می کند، اما داده های آن ها به اشخاص ثالث منتقل نمی‌شود. علاوه بر کنترل ساده درآمد و هزینه، بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید همچنین دارای یک مشاور مالی شخصی است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن‌ها همچنین دارای یک ابزار تراکنش بانکی است که از طریق آن کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن به عنوان آغازگر پرداخت تراکنش انجام دهد.

 

نسخه رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر ایجاد یک برنامه ماهانه، هزینه‌ها و درآمدها را به صورت دستی دسته بندی کنید، هزینه‌ها را بر اساس سود وارد کنید. این داده‌ها یک بار در روز همگام می شوند و امکان کسب امتیاز در هنگام استفاده از برنامه وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با موارد و مزایای انحصاری در پلتفرم مبادله کرد. در نسخه پولی امکان وارد کردن خودکار داده ها، ثبت بیش از یک حساب بانکی در هر جلسه و ایجاد فیلترهای سفارشی وجود دارد.

 

برخی از بهترین برنامه ها با استفاده از هوش مصنوعی خود را متمایز می‌کنند تا روال هزینه‌های کاربر را درک کند و راهنمایی‌ها و پیشنهادات شخصی سازی شده مستقیم برای هر نمایه دارند. در پایان یک ماه،  بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید می‌بیند که هزینه‌های کاربر با تحویل مخارج بیشتر از هزینه‌های همین دسته در ماه قبل بوده است. با این کار، هوش مصنوعی اپلیکیشن کاربر را به چالش می‌کشد تا برای تحویل مخارج در ماه بعد کم‌تر هزینه کند، سقف هزینه‌ها را تعیین کرده و دائماً هدف را به کاربر یادآوری می‌کند.  این نرم افزار‌ها دقیقاً روی رفتار برای بهبود سلامت مالی کاربران شرط بندی می‌کند. همچنین از آن جایی که رابط کاربری شبیه مکالمه واتس‌اپ است، کاربر را از طریق چالش‌هایی مانند مورد ذکر شده تشویق می‌کند و اهداف مصرف را تعیین می‌کند.

 

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

 

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید به حساب جاری شما متصل می شود تا به شما کمک کند پول خود را بهتر خرج کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود و رمز عبور الکترونیکی خود را وارد کنید و این نرم افزار حسابداری به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های ماهانه خود را به روشی امن برنامه‌ریزی کنید و نمودارهایی را به شما نشان می‌دهد تا بهتر بفهمید پولتان به کجا می‌رود و حتی هشدارهایی را صادر می‌کند تا بتوانید بهتر خودتان را کنترل کنید.

 

هم‌چنین با این نرم افزار ها  می توانید موجودی خود را بر اساس روز، هفته، ماه یا سال کنترل کنید. بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید به کاربر کمک می کند تا برای دستیابی به اهداف، بودجه ایجاد کند و دیگر در تنگنا نباشد. داده‌هایی که می‌توانند به رایانه و یک برنامه صفحه‌گسترده وارد شوند، برای کاربر استفاده می‌شود تا یک بودجه هفتگی، دو هفته‌ای یا ماهانه بسازد.

 

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید به شما امکان می دهد هزینه ها و درآمد خود را با اطلاعات مربوط به حساب‌های پرداختی، درآمد دریافتی و موجودی پیگیری کنید. با این برنامه، کاربر همچنان می‌تواند اقساط و خلاصه‌ای از نسخه‌ها را در ماه ببیند و به شما امکان می‌دهد از طریق OneDrive نسخه پشتیبان تهیه کنید و اطلاعات را در صفحه اصلی گوشی هوشمند نمایش دهید (شما می توانید تعیین کنید که موجودی انباشته یا موجودی ماه نمایش داده شود).

 

این نرم افزار هم چنین به شما این امکان را می‌دهد که کنترل کاملی بر امور مالی خود داشته باشید. می‌توانید هزینه‌های خود را برای یک زمان خاص از ماه مقایسه کنید و هزینه‌های خود را در اینفوگرافیک نشان دهید تا بتوانید از سابقه مصرف خود عبرت بگیرید. داده‌ها به‌طور خودکار ذخیره می‌شوند و می‌توانید برای ماه بعد برنامه‌ریزی کنید و هر روز را به عنوان شروع ماه مالی تنظیم کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد هزینه‌ها را به هر ارزی (مثلاً واقعی یا دلار) اضافه کنید و یک مبدل برای بیش از ۱۶۰ ارز ارائه می‌دهد.

 

با بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید شما امور مالی خود را کنترل می‌کنید و بودجه را تنظیم می‌کنید تا دچار مشکل نشوید و به اهداف خود برسید. دارای ابزارهای کنترلی، نمودارها و گزارشات است تا بتوانید پول خود را زیر نظر داشته باشید. هنگامی که یک حساب کاربری در برنامه ایجاد می‌کنید، برنامه‌ریزی مالی شما در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود.

 

نوشته های مرتبط :

نرم افزار حسابداری تولیدی

نرم افزار حسابداری صرافی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار حسابداری صنعتی

نویسنده: رضا خانی

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو