نرم افزار حسابداری اندروید

رضا خانی
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که در حال رشد آن هستید، دسترسی به نرم افزار حسابداری خود در هر کجا که هستید می‌تواند بسیار مهم باشد. اگرچه بسیاری از پلت‌فرم‌های حسابداری برتر مبتنی بر وب هستند، به این معنی که می‌توانید از آن‌‌ها در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید استفاده کنید، ممکن است سیستمی بخواهید که تحرک بیش‌تری را ارائه دهد مانند یک نرم افزار حسابداری اندروید.

با بهترین نرم افزار حسابداری اندروید می‌توانید به داده‌های مالی و ابزارهای حسابداری خود در دستگاه تلفن همراه دسترسی داشته باشید، در نتیجه توانایی خود را برای مدیریت عملیات، بدون توجه به مکان، به حداکثر می‌رسانید. با این حال، همه پلتفرم‌های حسابداری اپلیکیشنی ارائه نمی‌دهند و علاوه بر این، هر اپلیکیشنی که وجود دارد مناسب برای کسب ‌وکار شما نخواهد بود. آیا تا کنون تجربه کار با نرم‌افزار حسابداری فراپیام را داشته‌اید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از ان بهره‌مند شوند.

 

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

 

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

همان طور که اشاره کردیم، اگر به دنبال یک برنامه حسابداری تلفن همراه هستید، احتمالاً می‌خواهید بتوانید به نرم افزار حسابداری خود در حین حرکت دسترسی داشته باشید و همچنین کارهای کلیدی مانند ایجاد فاکتورها یا بایگانی رسیدها را انجام دهید. بنابراین، زمانی که گزینه‌های مختلف نرم‌افزار حسابداری خود را در نظر می‌گیرید، باید مطمئن شوید که سیستمی که انتخاب می‌کنید شامل یک برنامه تلفن همراه با طراحی خوب و با قابلیت بالا باشد.

 

در بهترین نرم افزار حسابداری اندروید به دنبال چه چیزی باشید؟

 

در بهترین نرم افزار حسابداری اندروید به دنبال چه چیزی باشید؟

علاوه بر تعیین این که آیا نرم افزار حسابداری معین واقعاً یک برنامه معین ارائه می‌دهد یا خیر، باید مطمئن شوید که این برنامه برای کسب و کار شما کار می‌کند.  بنابراین، در بررسی بهترین برنامه‌های حسابداری، باید در نظر بگیرید که چگونه هر کدام ممکن است نیازهای شما را برآورده کنند یا نکنند. برای این منظور،  هر برنامه را از نظر تجربه کاربر، قابلیت‌‌ها و همچنین هزینه ارزیابی کنید.

قابلیت های بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

  • ساعت‌های قابل پرداخت خود را پیگیری کنید
  • صورت‌های بانکی را تطبیق دهید
  • ایجاد و ارسال فاکتورهای حرفه‌ای
  • به‌روزرسانی به موقع در فاکتورها
  • هزینه‌ها را مدیریت کنید
  • گرفتن رسید
  • رسیدها را به هزینه‌ها پیوست کنید
  • چت با مشتریان

 

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

حسابداری روشی برای برقراری ارتباط و ثبت کلیه اطلاعات مالی است و این را می‌توان برای حسابرسی داخلی و خارجی، ثبت اطلاعات مالی و تجزیه و تحلیل برای برآوردن برخی الزامات قانونی انجام داد. نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار کامپیوتری است که توسط متخصصان حسابداری برای انجام و مدیریت این عملیات حسابداری استفاده می‌شود. در حالی که به دنبال یک نرم افزار حسابداری خوب برای کسب و کار خود هستید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید.

یک نرم‌افزار حسابداری می‌تواند از برنامه‌‌های حسابداری کسب ‌وکارهای کوچک تک ورودی (نگهداری سوابق) تا برنامه‌های پیچیده‌تر حسابداری کسب ‌وکارهای بزرگ دو ورودی (ویژگی‌هایی از جمله حساب‌های پرداختی، حساب‌‌های دریافتی، حقوق و دستمزد و موجودی) باشد. ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تجاری که انتخاب می‌کنید باید با الزامات شرکت شما مطابقت داشته باشد.

اگر می‌خواهید حساب‌های تجاری خود را به تنهایی مدیریت کنید، نرم افزار حسابداری کسب و کار اندروید بهترین انتخاب برای شما است.

چندین مزیت این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند، از جمله قابلیت‌های ساده و سریع ورود داده‌ها، اجرای گزارش‌ها برای تجزیه و تحلیل کسب ‌وکارتان، کاهش هزینه‌های عملیاتی، حسابداری، مدیریت فاکتورهای مصرف‌کننده، انطباق مالیاتی ساده‌تر و بهبود بهره‌وری با کاهش فرآیندهای تأیید.

 

برخی ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

 

برخی ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

بسیاری از ویژگی‌های کلیدی نرم افزار کسب و کار آنلاین وجود دارد که آن را به ابزاری کاربردی تبدیل می‌کند.

بیایید سعی کنیم برخی از آنها را درک کنیم:

حسابداری: حسابداری جزء کلیدی همه نرم افزارهای حسابداری کسب و کار آنلاین در بازار است. این اولین اولویتی است که باید در یک نرم افزار حسابداری خوب به دنبال آن باشید. ابزارهای نرم افزاری حسابداری باعث می‌شوند که کارکردهای اساسی حسابداری مانند دفتر کل، دارایی‌های ثابت، حساب‌های پرداختی و دریافتی بدون تاخیر کارآمدتر شوند.

صورتحساب آنلاین: اگر کسب و کار شما از نوع تولید و ارسال فاکتورهای آنلاین است، نرم افزار حسابداری اندروید گزینه مناسبی برای شماست.  توانایی یادآوری پرداخت‌ها و ارسال ایمیل به آن‌ها به دریافت سریع‌تر پرداخت کمک می‌کند. نرم افزارهای کسب و کار آنلاین خاص برای پردازش پرداخت نیاز به یکپارچه سازی شخص ثالث دارند، در حالی که برخی از آن ها به خدمات پردازش پرداخت داخلی نیاز دارند.

مدیریت حقوق و دستمزد: اگر کسب و کار شما متشکل از کارمندان یا مشارکت کنندگان زیادی است، به نرم افزار حسابداری کسب و کار آنلاین نیاز دارد. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا حساب مجموعه‌ای از پرداخت‌های کارکنان را حفظ کنید، بلکه به شما امکان می‌دهد چک‌های آن‌ها را در کمترین زمان آماده، چاپ و پردازش کنید.

مدیریت موجودی: مدیریت موجودی به طور گسترده برای دارایی‌های بدون سرمایه یا آن چه ما کنترل سهام می‌نامیم استفاده می‌شود که برای ماندگاری بیش تر به کسب و کار شما لازم است. اگر صاحب یک کسب و کار خرده فروشی یا توزیع هستید، یک نرم افزار تجاری حسابداری که موجودی کالا را ردیابی می‌کند و به شما در سفارش خرید کمک می‌کند، انتخاب مناسبی برای شما است.

یادآوری پرداخت خودکار:  اکثر کسب و کارها از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند که اکثراً خودکار هستند اما هر از چند گاهی نیاز به به‌روزرسانی دارند.  این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به مشتریان خود در مورد پرداخت‌های گذشته و آینده آن‌ها یادآوری کنید. اغلب، هر بار که قرار است فرآیند پرداخت به مشتری یادآوری شود، یک الگوی متنی ارسال می‌شود که به شما کمک می‌کند سریع‌تر پرداخت کنید. برخی از ابزارها همچنین امکان ارسال ایمیل‌های سپاسگزاری را برای مشتریان پس از دریافت پرداخت ‌ها فراهم می‌کنند که می‌تواند با استفاده از یک الگوی متنی ساده نیز انجام شود.

تسویه بانکی: هنگامی که حساب بانکی تجاری خود را تطبیق می‌دهید، سوابق مالی داخلی خود را با مواردی که بانک برای شما ارسال می‌کند مقایسه می‌کنید.  فیلتر کردن این رکوردها به صورت دستی می‌تواند کاری خسته کننده باشد. ابزار تطبیق هوشمند در نرم‌افزار حسابداری آنلاین، مطابقت‌های احتمالی بین سوابق داخلی شما را که در نرم‌افزار وارد کرده‌اید و تراکنش‌های بانکی شناسایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا هرگونه تراکنش غیرعادی را که ممکن است تقلبی یا ناشی از خطا باشد، شناسایی کنید.

سفارشی سازی: همه نرم افزارهای کسب و کار آنلاین موجود در بازار با الزامات کسب و کار شما مطابقت ندارند زیرا هیچ الزامی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد و فرم‌ها، گزارش‌ها و بیانیه‌ها را می‌توان با توجه به نیازهای فوری شما سفارشی کرد.

یکپارچگی کافی: نیاز به ترکیب همه برنامه‌های اصلی حسابداری مالی در یک برنامه بسیار زیاد است. این هدف از نگهداری دفترهای جداگانه برای سفارشات، هزینه‌ها و مدیریت است که در نهایت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و به کاهش زمان آموزش برای کارکنانی که نیاز به یادگیری عملیات همان نرم افزار حسابداری دارند کمک می‌کند.

مقیاس پذیری: نرم‌افزار کسب‌‌وکار آنلاین باید هر دو از نظر اندازه و دامنه رشد کند. در صورتی که تصمیم دارید کسب و کار خود را ارتقا دهید، نرم افزار حسابداری که در اختیار دارید یا باید به تنهایی قابل استفاده باشد یا باید به راحتی ارتقا یابد. باید این قابلیت را داشته باشد که پایگاه کاربر بزرگ‌تر، تراکنش‌های بیش‌تر و داده‌های مالی در حال رشد را در خود جای دهد. این‌ها سوالاتی است که باید در هنگام خرید نرم افزار حسابداری مورد توجه قرار گیرد.

نکات پایانی

پس از انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری اندروید برای حسابداری مشاغل کوچک، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام گزینه برای شما مناسب است. البته، باید مطمئن شوید که نرم افزار حسابداری که انتخاب می‌کنید نه تنها دارای یک برنامه حسابداری تجاری است، بلکه نیازهای خاص و بودجه شما را نیز برآورده می‌کند. بنابراین، مقایسه قابلیت‌های کامل گزینه‌‌های نرم‌افزار حسابداری و همچنین هزینه‌‌های آن‌ها ممکن است بسیار مهم‌تر باشد. علاوه بر این، اگرچه ممکن است به یک سیستم نرم افزار حسابداری بدون اپلیکیشن موبایل علاقه‌مند باشید اما بهتر است بدانید که انتخاب یکی نرم‌افزار با اپلیکیشن حسابداری مطمئنا برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. با اپلیکیشن خود، می‌توانید سریع‌تر و مکرر به نرم‌افزار حسابداری خود دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری

در نظر گرفتن نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر، یک موضوع ارتقاء است و نه جایگزینی. یک مطالعه نشان می‌دهد در حالی که ۸۹٪ از حسابداران از ادغام فناوری‌های جدید و تمرکز بر وظایف استراتژیک به جای آن خوشحال هستند، ۶۷٪ مدیریت حسابداری مبتنی بر ابر را اتخاذ کرده‌اند. این داده‌ها بینش‌هایی را در مورد این واقعیت به ما می‌دهد که یادگیری اپلیکیشن‌های موبایل، آینده حسابداری است و به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید تمام ویژگی‌های ذکر شده را در نظر بگیرید و در صورتی که نرم افزار حسابداری آنلاین ندارید، اقدام به خرید یک نرم افزار حسابداری آنلاین اندروید کنید.

نویسنده: رضا خانی

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو